new_banner

nutizie

A dumanda è u requisitu di sviluppu di Smart Meter

In u 2021, a vendita di u mercatu globale di i contatori intelligenti hà righjuntu 7,2 miliardi di dollari americani, è hè previstu di ghjunghje à 9,4 miliardi di dollari in u 2028, cù una crescita annuale composta (CAGR) di 3,8%.

I metri intelligenti sò divisi in metri intelligenti monofasi è metri intelligenti trifasi, chì rapprisentanu circa 77% è 23% di a quota di mercatu rispettivamente.Sicondu diverse applicazioni, i contatori intelligenti sò più utilizati in l'edificazioni residenziali, chì rapprisentanu quasi 87% di a quota di u mercatu, seguitu da applicazioni industriali, cummerciale è industriali.

In cunfrontu cù i metri tradiziunali, i metri intelligenti sò più precisi in a misurazione, è anu vantaghji cum'è a ricerca di u prezzu di l'electricità, a memoria di l'electricità, a deduzione intelligente, l'alarma di bilanciu è a trasmissione remota di l'infurmazioni.Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di cumpunenti, i metri intelligenti ponu integrà continuamente è sviluppà più funzioni.Per l'utilizatori urdinarii, sti funzioni ponu sfruttà pienamente a diffarenza trà i prezzi di l'electricità di u piccu è di a valle per persunalizà u schema di cunsumu di energia indipindentamente, per utilizà a stessa electricità è spende u minimu soldi;Per l'utilizatori di l'imprese, servizii più avanzati cum'è l'analisi di a qualità di l'energia, u diagnosticu di difetti è u posizionamentu ponu esse furniti in più di teste è misurazioni.

A tecnulugia di previsione è verificazione di affidabilità di i contatori intelligenti hè di praticà a previsione è a verificazione di l'affidabilità di i metri intelligenti da l'aspetti di u disignu di schema, l'acquistu di cumpunenti, u screening di stress, a prova di affidabilità è a verificazione, partendu da u statu di affidabilità è u mecanismu di fallimentu di smart. metri.

L'attuali alimentazione elettrica distribuita, a tensione ultra-alta è a micro griglia, è a pila di carica tutti necessitanu u supportu tecnicu di i metri intelligenti pertinenti.Cù a migliione di u sviluppu suciale è ecunomicu è u prugressu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, u mercatu di u putere hà presentatu più richieste novi per i metri intelligenti.

JIEYUNG Co., LTD.hà lanciatu parechji metri novi intelligenti in 2021, chì furnisce l'utilizatori cù più scelte è purtendu un rapportu di rendimentu di costu altu.


Tempu di Postu: Sep-06-2022